Tuesday 1 January 2019

Waar kom my lesers vandaan?

Ek skryf hierdie stories uit my kinderdae vir my kleinkinders neer, sodat hulle, as hulle eendag so oud is soos ek nou is, op 'n Sondagmiddag deur die albums/blogs kan blaai en hulle hul dan kan verkneukel in die dinge van die "ou dae".

Aan die einde van die jaar is 'n mens geneig om 'n opname te maak van wat die jaar gebeur het - die goeie en die slegte. So het ek ook na my blog gekyk en na die opsomming wat Google daagliks gee.

Interessant is dat daar ook ander lesers is, behalwe my kleinkinders wat nie nou in oupa se blog belangstel nie! Wat my die meeste interesseer is die klomp Russe wat my blog lees - nooit gedink dat hulle Afrikaans so goed is nie!!

Ek het ook 'n "screen shot" gemaak van die mees gelese gedeeltes ... En soos treffersparade in die ou dae, is daar ook 'n nr. 1, 'n nr. 2 ens.

Ek gee die top 5 lande (indien die getalle dalk te klein is om te lees)
Suid-Afrika (4200), Rusland (1301), Amerika (333), Frankryk (329) en België (153). As ek altyd na Amerika se getalle kyk, wonder ek of Petro (Jane se broerskind) een van die lesers is en as ek na België se aantal lesers kyk, wonder ek of Magalie (Henry-hulle se vriendin, wat saam met hulle 'n naweek in Kimberley gekuier het) ook af en toe hierna kyk.

Dankie vir elkeen wat my stories lees en mag 2019 vir julle ongekende voorspoed inhou.